سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تصویب ارتقای ایمنی راه های خروج اضطراری دانشگاه در نشست HSE

.

ایمنی راه های خروج اضطراری
ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با نصب شبرنگ برای هدایت بهتر و ترمز پله
برای پیشگیری از لغزیدن ترددکنندگان در این مسیر، افزایش می یابد.

 


به
گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر
امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و رییس
نشست HSE با
بیان این که این موضوع در ششمین نشست اداره سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه(
HSE) تصویب شده
است، افزود: پیش از این نیز اصلاح و تعمیر مسیر

خروج اضطراری ساختمان مرکزی دانشگاه، صورت پذیرفت.



دکتر
«سید ابوالفضل هاشمی اصل» همچنین با اشاره به پیگیری
اصلاح
سامانه های دستی و خودکار اعلام حریق ساختمان مرکزی دانشگاه،
گفت: بازدید و اطمینان از سالم
بودن جعبه ها و سیلندرهای آتش نشانی و کلیدهای اعلام حریق این ساختمان، از
دیگر مصوبات نشست
HSEبود.



او اعلام کرد: بر اساس گزارش
بازدید کارشناسان سلامت کار دانشگاه از واحد نقلیه ساختمان مرکزی دانشگاه، در این
نشست مقرر شد اقدام های لازم برای ارتقای ایمنی و رفاه کارکنان نقلیه، در فضای
فیزیکی آن واحد، صورت پذیرد.



مدیر
امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه مناسب سازی گذرگاه ورودی آسانسورهای طبقه زیرزمین
ساختمان مرکزی دانشگاه، برای فراهم سازی امکان تردد افراد ناتوان جسمی را از دیگر
مصوبات ششمین نشست رسمی اداره
HSE دانشگاه دانست./105



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8462
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب