جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/30
  • - تعداد بازدید: 720
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تداوم خدمات مشاوره ای بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری به ترخیص شدگان، به مدت یک سال

رییس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با اشاره به تلاش این مرکز درمانی برای حمایت از بیماران، از تداوم خدمات مشاوره ای بیمارستان به ترخیص شدگان، به مدت یک سال پس از ترخیص خبر داد.

دکتر «لیلا رازقیان جهرمی» در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام این موضوع گفت: با توجه به اهمیت حمایت از بیماران دارای مشکلات اعصاب و روان در روند بهبودی و بازگشت دوباره آنان به جامعه، با همکاری کلینیک سلامت این مرکز درمانی، بیش از 30 درصد بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، به مدت یک سال، همچنان خدمات مشاوره ای دریافت می کنند.

او با بیان اینکه بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، در چهار ماه نخست سال جاری، پذیرای هزار و 102 بیمار مبتلا به اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اسکیزوفرنیا، دو قطبی و بیماری روانپزشکی ناشی از اعتیاد بوده است، اظهار کرد: این میزان در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته، گویای یک روند افزایشی بوده است.

این پزشک متخصص اعصاب و روان، آمار ارائه خدمات پاراکلینیکی مانند خدمات آزمایشگاهی و رادیولوژی در این مرکز درمانی، طی چهار ماه نخست سال جاری را نیز هزار و 697 خدمت عنوان کرد.

به گفته دکتر رازقیان جهرمی، بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری در سال 1401 نیز پذیرای دو هزار و 952 بیمار بوده و چهار هزار و 174 خدمت پاراکلینیکی نیز به بیماران بستری و سرپایی ارایه شده است.

او با اشاره به فعالیت بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با 232 تخت فعال، در قالب 6 بخش بستری مردان و یک بخش زنان، افزود: همچنین درمانگاه تخصصی بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با وجود پزشکانی در رشته های مختلف مانند روانپزشکی، داخلی، عمومی، پاتولوژی و بیهوشی، در طی ایام هفته به غیر از روزهای تعطیل، پذیرای بیماران است.

رییس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری دیگر خدمات این درمانگاه را شامل خدمات مشاوره ای مانند مشاوره ازدواج، تغذیه و رژیم درمانی به صورت روزانه و با حضور روانشناسان و کارشناسان مرتبط عنوان کرد.

او با بیان اینکه در سال 1401، هشت هزار و هفتاد بیمار به درمانگاه تخصصی بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری مراجعه کردند، گفت: در چهار ماه نخست سال جاری نیز این درمانگاه، پذیرای سه هزار و 397 مراجعه کننده بوده است.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 88551
کلیدواژه
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب