جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/15
  • - تعداد بازدید: 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از رتبه های برتر آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

آیین تجلیل از رتبه های برتر آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در مجتمع آموزشی فرهنگی ولایت دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این آیین ضمن تبریک کسب موفقیت دانشجویان در آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی گفت: مسوولان دانشگاه به افتخار آفرینی های دانشجویان در حوزه های علم و دانش می بالند، زیرا دانشجو، معنی و هویت دانشگاه است و دانشجو در هر مقطعی، هویت دانشگاه را تعریف می کند.

دکتر «سید وحید حسینی» با تاکید بر هم‌بستگی و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای پزشکی، از برگزیدگان آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی خواست تا اولویت کارهای خود را رضایت خداوند و رسیدگی به بیماران قرار دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن قدردانی از تلاش های اساتید و مسوولان حوزه آموزش، دانشجویان را همچون فرزندان اساتید دانشگاه خواند و عنوان کرد: مسوولان دانشگاه نیز در خوشحالی اینگونه موفقیت ها سهیم هستند.

دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین ضمن تبریک به دانشجویان، آنان را مایه سربلندی و افتخار دانشگاه و کشور خواند و با بیان دشواری های کسب موفقیت های دانشجویان در این آزمون ها، از مسوولان و اساتید دانشکده پزشکی و دانشگاه برای راهنمایی و حمایت از دانشجویان قدردانی کرد.

دکتر «آرمین عطار» معاون آموزشی دانشکده پزشکی شیراز نیز دیگر سخنران این آیین بود که با  اشاره به موفقیت ۳۱ نفر از دانشجویان این دانشکده در کسب رتبه های برتر در بوردهای تخصصی و فوق تخصصی امسال گفت: از این تعداد، ۲۸ نفر در رشته های تخصصی و سه نفر در رشته های فوق تخصصی پذیرفته شدند.

مدیران مختلف گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن تبریک به دانشجویان، برای تداوم موفقیت های آنان آرزوی موفقیت کردند.

این آیین صبح امروز یکشنبه، پانزدهم مهر 1403، در دفتر سالن ابوریحان مجتمع فرهنگی آموزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور رییس دانشکده پزشکی شیراز و جمعی از اساتید، مدیران گروه های مختلف آموزشی و مدیران ارشد دانشگاه، برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 110005
کلیدواژه
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب