جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/17
  • - تعداد بازدید: 402
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور روسا و مدیران بیمارستان های استان انجام شد؛

تبیین مدل های روزآمد و بهره ور اقتصادی در ارایه خدمات سلامت

همایش تبیین مدل های روزآمد و بهره ور اقتصادی در ارایه خدمات سلامت، با حضور روسا و مدیران بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مشاور رئیس دانشگاه در امور برنامه ریزی و رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی دانشگاه در حاشیه برگزاری این همایش گفت: این همایش با هدف ارایه مدلی جدید از اداره بیمارستان ها، ویژه روسا و مدیران بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است.

دکتر «افشین امینی» افزود: در این نشست علمی به پرسش های روسا و مدیران بیمارستان ها در زمینه مدل های روزآمد و بهره ور اقتصادی در ارایه خدمات سلامت، از سوی مدرسان حاضر در همایش ارائه شد.

او در ادامه با اشاره به رضایتمندی حاضران از مطالب ارایه شده در این همایش، از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مشابه در موضوعات مختلف حوزه سلامت با دعوت از اساتید با تجربه کشور، ویژه مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آینده خبر داد تا عملکرد مدیران ارتقا یافته و با بهره مندی از تازه ترین مدل های علمی، اقدامات حوزه سلامت به نحو مطلوب تری دنبال شود.

رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اجرای این گونه همایش های آموزشی را گامی در راستای ارتقای سطح علمی و مدیریتی در دانشگاه برشمرد.

در این همایش که صبح امروز، هفدهم مرداد 1402، در سالن رازی مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد، مهندس «محمود جراحی» از کارشناسان با تجربه اقتصاد سلامت به عنوان مدرس حضور داشت و به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ گفت.

پایان خبر

 

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 88353
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب