جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/27
  • - تعداد بازدید: 183
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بازدید از موسسه «بهارنکو» شیراز عنوان شد:

تاکید معاون وزیر کشور بر بهره گیری از تجربه های موفق «بهارنکو» در سطح کشور

معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور از موسسه مردم نهاد هنگام ازدواج بهارنکو شیراز بازدید و بر بهره گیری از تجربه های موفق «بهارنکو» در سطح کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمد عباسی» در این بازدید، کاهش طلاق و استحکام بنیان خانواده را از اهداف جدی دولت برشمرد و با بیان اینکه علل طلاق باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: شناسایی علت جدایی زوجین از یکدیگر می تواند نقش اساسی را در منطقی تر و اثر بخش تر شدن فعالیت ها داشته باشد.

او بهارنکو را الگویی مطلوب در اقدامات مربوط به حوزه خانواده دانست و تاکید کرد: تجربه های موفق این مجموعه در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

مسوول توسعه و همکاری های گروه موسسات بهارنکو  نیز در این بازدید به معرفی این مجموعه پرداخت و به فعالیت ها و نقش موسسات بهارنکو در کاهش آسیب های خانواده اشاره کرد.

«عباس حمزه ای» در این بازدید ضمن بیان توانمندی ها و دغدغه های این مجموعه و در پاسخ به معاون وزیر مبنی بر دستاورد بهارنکو برای دولت، گفت: با حضور و تلاش ۳۵۰ استاد و یکصد کارمند در موسسه بهارنکو، هیچ بودجه دولتی به این مجموعه تزریق نمی شود و این در واقع به این معناست که بار سنگینی از سوی موسسه مردمی بهارنکو از روی دوش دولت در حوزه کار برای خانواده ها برداشته شده است.

او افزود: مردمی سازی کارها و اعتماد به گروه های مردمی و حمایت از آنها از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده که در واقع موسسه بهارنکو، مصداق موفقی از این گروه های مردمی است.

در این بازدید مقرر شد، شیوه نامه مردمی سازی آموزش های هنگام ازدواج از سوی بهارنکو تنظیم و به وزارت کشور ارسال شود.

«اسماعیل قزل سفلی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و «مهدی مومن‌زاده» مسوول امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس نیز در این بازدید حضور داشته و دکتر عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور را همراهی می کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار / جوانی جمعیت
  • کد خبری : 103852
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب