جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/14
  • - تعداد بازدید: 169
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بر هویت حرفه ای و فرهنگی، در نشست شورای عالی اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مشاور عالی رئیس دانشگاه، نشست شورای عالی اخلاق پزشکی با موضوع «هویت حرفه ای و فرهنگی»، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در نشست صبح امروز شورای عالی اخلاق پزشکی دانشگاه، مقوله هویت حرفه ای و هویت فرهنگی را از مسایل مهم جامعه و دانشگاه دانست که توجه به آنها می تواند اعتلای هویت فردی و سازمانی را به همراه داشته باشد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: فرهنگ ملی، فرهنگ خانوادگی، مسوولیت پذیری و دلسوزی برای همنوع، در طول تاریخ در ایران وجود داشته که باید از آنها محافظت کنیم.

او تاکید کرد: دشمنان کشور بیش از گذشته برای تخریب فرهنگ ملی و هویت ایرانی برنامه ریزی می کنند و در تلاش هستند تا با تاثیرگذاری روی قشر جوان جامعه از طریق ماهواره و فضای مجازی، هویت ملی و مذهبی جوانان را خدشه دار سازند.

دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به هویت حرفه ای به ویژه در محیط های آموزشی و درمانی، هویت حرفه ای را شامل رفتار ایده آل افراد نسبت به خود، جامعه، همکاران، مراجعان و بیماران عنوان کرد که می تواند معرف هر سازمان باشد.

در ادامه این نشست، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به اهمیت آموزش در زمینه هویت حرفه ای و فرهنگی، بر ضرورت تدوین و اجرای برنامه هایی در این زمینه تاکید کرد.

دیگر اعضای حاضر در این نشست نیز دیدگاه های خود در زمینه ارتقای هویت حرفه ای و موضوعات اخلاقی و فرهنگی در حوزه سلامت را بیان کرده و در این زمینه گفت و گو و تبادل نظر شد.

نشست شورای عالی اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز چهاردهم مهر 1403 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 109820
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب