جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/02
  • - تعداد بازدید: 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد؛

بیش از 3700 خدمت سلامت محور ارائه شد

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، از ارایه سه هزار و 795 خدمت سلامت محور، در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» به اشاره به آغاز به کار بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس از بیست و نهم خرداد در بخش قادرآباد گفت: در چهارمین و آخرین روز از برپایی این بیمارستان صحرایی، سه هزار و  795 خدمت به مراجعان ارایه شد که بیشترین میزان خدمات ارائه شده در این روز، مربوط به کلینیک تخصصی بیمارستان با ویزیت هزار و 50 مراجعه کننده بوده است.

او ادامه داد: در آخرین روز از برپایی این بیمارستان صحرایی، ضمن ارائه خدمت به 750 مراجعه کننده به تریاژ بیمارستان صحرایی؛ 270 مورد ویزیت در درمانگاه عمومی انجام شده و 660 نفر نیز از خدمات دندان پزشکی بهره مند شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از انجام هشت عمل جراحی سرپایی در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی در قادرآباد خبر داد و افزود: همچنین در این بازه زمانی، 112 نفر از خدمات آزمایشگاهی استفاده کردند و 740 نفر نیز داروهای موردنیاز خود را پس از ویزیت پزشک، از داروخانه بیمارستان صحرایی دریافت کردند.

سرهنگ صمصام اظهار کرد: انجام خدمات سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن، نوار قلب، از دیگر خدمات ارایه شده در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد بوده است.

بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد، از سه شنبه، بیست و نهم خرداد 1403، آغاز به کار کرد و تا یک تیر سال جاری ادامه داشت.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 104134
کلیدواژه
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

تنظیمات قالب