جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/26
  • - تعداد بازدید: 241
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست شورای راهبردی مشارکت های مردمی معاونت بهداشت دانشگاه تاکید شد؛

بهره گیری از نقش موثر داوطلبان سلامت در اجرای هرچه بهتر برنامه های سلامت محور

کارشناس مسوول مشارکت های مردمی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر نقش موثر داوطلبان سلامت در اجرای هر چه بهتر برنامه های سلامت محور، از برگزاری نشست شورای راهبردی مشارکت های مردمی معاونت بهداشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «شیدا علی نژاد» در نشست شورای راهبردی مشارکت های مردمی حوزه بهداشت که با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای فنی معاونت بهداشت برگزار شد، ضمن بیان نقش داوطلبان سلامت و برنامه جلب مشارکت ها در اجرای هر چه بهتر مناسبت های بهداشتی و برنامه های سلامت محور، بر استفاده مؤثر از ظرفیت داوطلبان سلامت و داوطلبان متخصص ادارات نیز تاکید کرد.

او توانمندسازی مردم برای خودمراقبتی را یکی از ساز و کارهای اصلی برای افزایش مسوولیت پذیری جامعه در تامین سلامت خود، خانواده و جامعه عنوان کرد.

علی نژاد ضمن ارائه گزارش همکاری ها و فعالیت های داوطلبان در برنامه های اخیر، از انجام برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت داوطلبان سلامت و داوطلبان متخصص ادارات خبر داد.

کارشناس مسوول مشارکت های مردمی معاونت بهداشت دانشگاه با بیان اینکه توسعه جلب مشارکت اجتماعی یکی از راهکارهای شناخته شده برای دستیابی به عدالت در سلامت است، گفت: بی شک، استفاده از ظرفیت داوطلبان سلامت در اجرای هر چه بهتر مناسبت های بهداشتی یکی از راهکارهای افزایش آگاهی و ایجاد حساسیت در مردم برای خود مراقبتی و ارتقای سطح سلامت جامعه است./ابوذر کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 88867
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب