جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/15
  • - تعداد بازدید: 123
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مدت 4 ماه نخست سال 1403؛

بهره مندی بیش از 45 هزار مراجعه کننده از خدمات مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، از ارایه خدمات درمانی به 45 هزار و  635مراجعه کننده به این مرکز در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، رییس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: بیمارستان حضرت زینب(س) با خدمات تخصصی و فوق تخصصی در ارتقای ارایه خدمات سلامت به مادارن باردار و نوزادان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، رشد چشمگیری داشته است.

دکتر «فاطمه سادات نجیب» افزود: در چهار ماهه نخست سال در این مرکز، سه هزار و 680 بیمار بستری شده و در بخش ‌های مختلف سرپایی، 41 هزار و  955 خدمت پاراکلینیک از جمله کلینیک  IVF، رادیولوژی، آزمایشگاه، پاتولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، اکو، نوار قلب و کار درمانی به مراجعان این مرکز ارائه شد.

او همچنین به دو هزار و 180 عمل جراحی انجام شده به صورت تخصصی و  فوق تخصصی در این مدت اشاره و اضافه کرد: در راستای اجرای سیاست های افزایش جمعیت و باروری، هزار و 508 زایمان در این بیمارستان انجام شده که از این تعداد 504 زایمان به روش طبیعی بوده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) در خصوص آخرین اقدامات عمرانی توسعه و گسترش خدمات درمانی و فضای فیزیکی در این مرکز گفت: با تلاش ها و حمایت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پروژه ساخت ساختمان الحاقی 100 تختخوابی بیمارستان حضرت زینب(س) در دستور کار قرا گرفته و پروژه بازسازی بخش اتاق عمل شامل پنج اتاق منطبق بر استانداردهای روز، با تخصیص اعتبارات لازم به زودی به بهره‌ برداری می رسد و مردم استان فارس می توانند از خدمات این پروژه ‌های بهره مند شوند.

 او با تاکید بر تسهیل و سرعت بخشی در خدمت رسانی با کیفیت به بیمه شدگان بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد مراجعان به  این مرکز درمانی، تلاش می شود تا در حد امکان، خدمات مطلوب و مناسب به مراجعان ارایه شود.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106123
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب