جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/11
  • - تعداد بازدید: 178
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از پایگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) در شیراز

همزمان با بهره برداری از 81 پروژه سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پایگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای انقلاب، رییس این مرکز با ارائه گزارشی در خصوص پایگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) گفت: این مجموعه با زیربنای 411 متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان ساخته شده است.

دکتر «کمال فخر پور» افزود: پایگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) با پوشش جمعیت بیش از دو هزار و 100 نفر، به عنوان مرکز آموزش پزشک خانواده متخصص شناخته می شود و خدماتی مانند مراقبت های مادران و کودکان، مشاوره تغذیه و سلامت روان، واکسیناسیون و آموزش سلامت را به مراجعان ارائه می دهد.

در  این آیین که به مناسبت هفته دولت و به صورت وبینار برگزار شد، با حضور حجت الاسلام و المسلمین آیت الله دکتر «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، دکتر «جعفر قادری» نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه، پایگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری رسید.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107267
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب