جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/11
  • - تعداد بازدید: 198
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان سید الشهدا(ع) قادرآباد در هفته دولت

آیین بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان سید الشهدا(ع) قادرآباد با حضور استاندار فارس، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قادرآباد، رییس بیمارستان سیدالشهدا(ع) قادرآباد گفت: بخش دیالیز این بیمارستان با مساحتی بالغ بر ۵۵ متر مربع دارای مجوز هشت تخت است که هم اکنون با فعالیت سه تخت به همراه یک دستگاه RO، سه دستگاه ماشین دیالیز و سایر تجهیزات پزشکی با هزینه‌  46 میلیارد ریال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و فرمانداری شهرستان قادرآباد به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر 13 بیمار شناسایی شده، از خدمات این بخش بهره مند می شوند و سهم فرمانداری شهرستان در تجهیز و راه اندازی این بخش، مبلغ 14 میلیارد ریال است.

«جاوید السعدی» افزود: با افتتاح بخش دیالیز، ارائه خدمات به بیماران نیازمند دیالیز در بیمارستان سیدالشهدا(ع) انجام می شود و نیاز به اعزام بیماران به سایر مراکز و شهرستان های همجوار برطرف شده است که امیدواریم با حمایت خیرین حوزه سلامت بتوانیم ضمن افزایش تخت ها خدمات شایسته ‌تری به مردم بخش مشهد مرغاب ارائه دهیم.

در این آیین، دکتر «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس، امام جمعه شهر قادرآباد، «رحیم زارع» نماینده مردم شهرستان های خرم بید، آباده، بوانات و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، «مسعود هادی پور» فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان قادرآباد، به بهره برداری رسید.  

 

افتتاح چیلر بیمارستان سید الشهدا(ع) قادرآباد

آیین بهره برداری از چیلر بیمارستان سید الشهدا(ع) قادرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان گفت: دو دستگاه چیلر(سیستم سرمایشی تراکمی) بیمارستان سیدالشهدا(ع) با حضور دکتر «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس، امام جمعه قادرآباد، «رحیم زارع» نماینده مردم شهرستان های خرم بید، آباده، بوانات و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، «مسعود هادی پور» فرماندار قادرآباد، «آزادی» بخشدار قادرآباد و جمعی از مسوولان این شهرستان، به چرخه ارایه خدمت وارد شد.

«جاوید السعدی» افزود: چیلر این بیمارستان قدرت خنک کنندگی 200 تن در ساعت را دارد و پیش بینی می شود که بیمارستان موجود با مساحت 1200 متر مربع و ساختمان جدید با مساحت 3000 متر مربع با این دستگاه خنک شود.

این دستگاه با هزینه‌ 58 میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز خریداری، نصب و راه اندازی شده است.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107271
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب