جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/11
  • - تعداد بازدید: 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سپیدان

بهره برداری از اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان

در ششمین روز از هفته دولت، با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان، اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان امام حسین(ع) به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، رئیس بیمارستان گفت: با هدف ارائه خدمات درمانی مطلوب، جلوگیری از رفت و آمدهای طولانی و کاهش هزینه، اتاق عمل ارتوپدی با هزینه یک میلیارد و 560 میلیون تومان تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

دکتر «زهرا فروغی نیا» با اعلام اینکه این بیمارستان تاکنون با دو اتاق عمل فعال در حال خدمت رسانی به شهروندان بود، افزود: با توجه به حضور پزشکان متخصص، علاوه بر جراحی های زنان، عمومی، چشم(آب مروارید)، لوزه و بینی، امکان انجام جراحی ارتوپدی نیز با تجهیزات مربوطه در این مرکز درمانی مهیا شده است.

او ادامه داد: این تجهیزات شامل چراغ اتاق عمل(چراغ سیالیتیک)، مجموعه ابزار جراحی ارتوپدی و جراحی عمومی، شریان بند و ماشین بیهوشی است و با هزینه یک میلیارد و 560 میلیون تومان خریداری و همچنین تخت جراحی اتاق عمل و دستگاه رادیوگرافی پورتابل نیز تهیه شده است.

دکتر فروغی نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر جراحی هایی مانند آزادسازی عصب، پارگی تاندون، پارگی عصب و شکستگی استخوان های بلند که نیاز به دستگاه رادیولوژی حین عمل ندارند، در این مرکز درمانی انجام می شود، ابراز امیدواری کرد با تهیه دستگاه سی آرم و انجام جراحی های گسترده ارتوپدی، درمان سریع تر مصدومان، کاهش تعداد مراجعه به بیمارستان های شیراز و رضایتمندی مردم و بیماران حاصل شود.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107264
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب