جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/01
  • - تعداد بازدید: 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

بزرگترین افتخار آیت الله رییسی خدمت بی منت به ملت بود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بزرگترین افتخار آیت الله رییسی را خدمت بی منت به ملت دانست و گفت: حیف بود که چنین شخصیتی، بدون شهادت این دنیا را ترک کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و به نقل از «وبدا» وزارت بهداشت، دکتر «بهروز رحیمی» در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، یادآور شد: عمر دولت مردمی کوتاه بود اما اثرات ماندگاری از این دوره در قلب و ذهن مردم ثبت شد.
 
دکتر رحیمی گفت: هر فردی با هر جناح و گرایش سیاسی تصدیق می کند که خدمات و اقدامات دولت مردمی همانند دوره خدمات شهید رجایی برای کشورمان بوده است.
وی تصریح کرد: درست است که در شرایط کنونی و با حادثه اخیر، خیلی متاثر و متاسف هستیم اما به هیچ عنوان متوقف نیستیم و در فرصت باقی مانده با جان و دل و قدرت کار می کنیم تا کارهای نیمه تمام، تکمیل شود.
معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی از دوران گذشته و در ایامی که تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت، بر توسعه زیرساخت های سلامت در مشهد مقدس با توجه به حضور زائران تاکید می کرد که نشان دهنده دغدغه مندی ایشان در حوزه سلامت بود.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 102404
محمد  کریمی
خبرنگار

محمد کریمی

تنظیمات قالب