جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/01
  • - تعداد بازدید: 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست شورای مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان تاکید شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در جمع مدیران ارشد این معاونت، بر اهمیت ایجاد زمینه های تکریم ارباب رجوع و سرعت در پاسخگویی به مراجعان، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این نشست هم اندیشی با بیان اینکه مجموعه سلامت فارس همواره بر احترام بیماران و تکریم ارباب رجوع تاکید دارد، گفت: رعایت اصل مهم تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی کلمه و بیش از پیش، سرلوحه خدمات در تمامی محیط های درمانی و اداری مراکز درمانی و مجموعه معاونت درمان دانشگاه قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه یک نارضایتی کوچک می تواند تمامی خدمات اثربخش یک مجموعه را زیر سوال برود، تقویت ارتباط میان مردم و مسوولان را در حل مسایل و افزایش رضایت ارباب رجوع بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ارایه خدمات درمانی با کیفیت به مردم در سراسر مناطق استان، اولویت کاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمامی سطوح است.

دکتر شریفی اضافه کرد: در آموزه‌های دینی ما بر تکریم ارباب رجوع تاکید زیادی شده است، بر همین اساس انتظار می ‌رود مدیران و کارکنان واحدهای مختلف درمانی رعایت این اصل را با اولویت ویژه، مورد توجه قرار دهند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 88150
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب