جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/20
  • - تعداد بازدید: 123
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهارمین نشست کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس

چهارمین نشست کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، با حضور معاون غذا و دارو دانشگاه، سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، نمایندگانی از ادارات و نهادهای مرتبط  با این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرپرست دفتر اعتیاد دانشگاه گفت: چهارمین نشست کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، با حضور نمایندگانی از ادارات و نهادهای مرتبط  با این حوزه برگزار شد که مصوباتی را نیز به همراه داشت.

دکتر «علیرضا صحراگرد» افزود: در این نشست ضمن بررسی راهکارهای تسریع در اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بر ضرورت راه اندازی سومین مرکز نگهداری معتادان متجاهر در استان تاکید شد.

چهارمین نشست کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه، مسوولان، مدیران ارشد و نمایندگانی از استانداری، فرمانداری، بهزیستی، امور زندان ها، بیمه سلامت، شهرداری شیراز، امور اجتماعی سپاه فجر و ادارات مرتبط در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 90056
کلیدواژه
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب