برگزاری هفتمین آزمون المپیاد کشوری فوریتهای پزشکی در فارس
.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از
برگزاری هفتمین المپیاد علمی، مهارتی فوریت های پزشکی کشور به همت دانشگاه علوم پزشکی
شیراز و معاونت آموزش، پژوهش
و برنامه ریزی سازمان اورژانس فارس در سطح کلان مناطق 10 گانه کشور خبر داد.
به
گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر
«محمدجواد مرادیان» گفت: براساس برنامه ریزی شورای سیاست گذاری المپیاد معاونت
آموزشی سازمان اورژانس کشور از هر کلان منطقه، 10 نفر به مرحله ملی المپیاد راه می
یابند.
او
افزود: آزمون کلان مناطق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مشهد، روز چهارشنبه نهم مرداد
در سه بخش آزمون تئوری، آزمون های osce (مهارتی) و تست های آمادگی جسمانی و عملیاتی
رانندگی با آمبولانس و موتورلانس با هدف افزایش توانمندی، ایجاد انگیزه، ایجاد
نشاط و افزایش مهارتهای تیمی در زمان بحران برگزار شد.
دکتر
مرادیان ادامه داد: در این آزمون که با رقابت بین 26 نفر از منتخبان مراکز اورژانس
در کلان منطقه پنج کشور برگزار شد، پس از طی مراحل آزمون، 12 نفر به عنوان نفرات
برتر انتخاب شدند که از این تعداد، 10 نفر به عنوان نفرات اصلی و دو نفر به عنوان
ذخیره معرفی شدند./103
پایان
خبر
نظر دهید