جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/03
  • - تعداد بازدید: 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نخستین یادواره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بیمارستان نمازی

نخستین یادواره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بیمارستان نمازی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس بیمارستان نمازی در این آیین هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست.

دکتر «احمد حسین زاده» با بیان جوانمردی، پایمردی و ایستادگی مردم در برابر تهاجمات مختلف در کشور و غیرت ذاتی ایرانیان در بحران ها؛ از جان‌گذشتگی های مدافعان سلامت در بحران کرونا به ویژه شهید «سعید شفاعت» از شهدای مدافع سلامت، کارشناس رادیولوژی بیمارستان نمازی و جانباز دفاع مقدس را مصداقی از این امر برشمرد.

سرهنگ پاسدار «حسن شرفی» جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت بقیه الله(عج) شیراز از دیگر سخنرانان این آیین بود و مطالبی پیرامون ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و اهمیت برگزاری یادواره شهدا با هدف تکریم این رشادت ها عنوان کرد.

در این آیین که صبح امروز سه شنبه سوم مهر ۱۴۰۳ در سالن اقبال لاهوری مرکز آموزشی درمانی نمازی، با حضور مدیران ارشد دانشگاه و جمعی از مسوولان و کارکنان این بیمارستان برگزار شد، از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بیمارستان نمازی، تجلیل شدند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 109109
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب