جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/31
  • - تعداد بازدید: 205
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده علوم و فن آوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برگزاری نخستین کنگره هوش مصنوعی در طب اورژانس

نخستین کنگره هوش مصنوعی در طب اورژانس به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با همکاری دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشکده با اعلام این خبر گفت: این کنگره با حضور بیش از ۱۷۰ نفر از استادان، کارشناسان و دانشجویان علوم پزشکی و دیگر رشته های مربوط برگزار شد و دکتر «مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «کاوه کاووسی» استاد هوش مصنوعی و بیوانفورماتیک دانشگاه تهران و دیگر اساتید، سخنرانان این رویداد علمی بودند.

دکتر «هادی علیقلی» اضافه کرد: تجربیات و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در هوش مصنوعی، متاورس و شبیه سازها در اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی، دیجتال توئین مبتنی بر هوش مصنوعی: تغییر مراقبت اورژانس جهت دست یابی به پیامدهای بهتر، از مهم ترین محورهای این کنگره بود.

این کنگره با همکاری دانشگاه تهران، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی، در سالن اقبال لاهوری بیمارستان نمازی شیراز برگزار شد./ ل.بهزادی

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 105554
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب