جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/26
  • - تعداد بازدید: 554
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری ششمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس، با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ششمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس دانشگاه شیراز صبح امروز در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در ادامه برگزاری برنامه های میز خدمت استاندار فارس و مسوولان استان، ششمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس، با دیدار و شنیدن مشکلات جوانان و دانشجویان برگزار شد و مسوولان حاضر در این برنامه ضمن دریافت درخواست دانشجویان، پیگیری مشکلات آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز که در این برنامه دو ساعته و در دیدار چهره به چهره با جوانان و دانشجویان، پاسخگوی پرسش ها و مطالبات آنان بود، گفت: اغلب مراجعه های امروز در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، درمانی، فرهنگی، صنفی، رفاهی، ثبت شرکت های دانش بنیان، اشتغال، نقل و انتقالات و دیگر موارد مرتبط با جوانان و دانشجویان بود.

دکتر «سید وحید حسینی» در این برنامه ضمن دیدار و گفت و گو با جمعی از دانشجویان، دغدغه های آنان را مورد بررسی قرار داد و عنوان کرد: میز خدمت جوانان و دانشجویان با هدف تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک‌تر میان مسوولان، جوانان و دانشجویان برگزار می شود.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس دانشجویان را از سرمایه های اصلی دانشگاه خواند و ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت به جوانان و دانشجویان را از مهمترین وظایف مسوولان دانشگاه برشمرد.

در این برنامه، «سید مجتبی میرابراهیمی» مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه نیز حضور داشتند.

ششمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس، صبح امروز جمعه، بیست و ششم خرداد 1402، با حضور استاندار فارس و جمعی از مسوولان و روسای دانشگاه ها در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 87701
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب