جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/14
  • - تعداد بازدید: 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری رویداد «احلی2» ویژه برنامه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای دومین سال متوالی

مدیر فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به تشریح رویداد فرهنگی «احلی2» برای دومین سال متوالی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «عباس سلطانی» با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری اربعین سیدالشهدا (ع)، برنامه ریزی صحیح برای ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) را یک سرمایه گذاری ارزشمند فرهنگی معرفی کرد که اثرات آن را می توان در نسل های متمادی نیز مشاهده کرد.

او از اجرای وسیع برنامه های فرهنگی و کارشناسی شده در دهه اول محرم در این دانشگاه خبر داد و افزود: در مجموعه دانشگاه تلاش شد تا آیین های سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع)، همراه با شور و شعور حسینی، اثرگذار و ماندگار باشد.

سلطانی در ادامه توضیح داد: رویداد فرهنگی «احلی2» با تولید محتوای فرهنگی ویژه اربعین در قالب پادکست، موشن گرافیک، ویدئو و نیز راه اندازی حسینیه مجازی «طبیب»، رادیو «احلی»، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه دانشگاهیان از جمله مسابقه سوگواره شعر آیینی، مسابقه کتاب، مسابقه تولید مستند از سفر، برگزاری دوره آموزش مکالمه به زبان عربی و اعزام کمپ های درمانی دانشجویی، زیارت نیابتی به نیابت از جاماندگان، چاپ و نشرکتاب «نسخه قرار» روایت کادر دانشجویی از سفر اربعین، اعزام کاروان پیاده روی، راه اندازی کانال «احلی»، اعزام کاروان سفر اولی ها، اعزام کمپ های درمانی، انتشار ویژه نامه الکترونیکی و مکتوب، تولید مستند کمپ های درمانی، دوره توانمندسازی خادمان «ویژه خادمان اربعین حسینی» همواره همراه زائران و جاماندگان این سفر بزرگ و معنوی بود.

این مقام مسوول در دانشگاه یادآور شد: دانشگاهیان خدمت رسان به زائران اربعین، در حین خدمت رسانی خود، نقش پررنگی در شرکت در مسابقات و ویژه برنامه های «احلی» ایفا کرده اند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار اربعین حسینی
  • کد خبری : 107349
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب