جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/13
  • - تعداد بازدید: 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات پزشکی مصرفی عمومی از سوی مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات پزشکی مصرفی عمومی با حضور کارکنان، مهندسان پزشکی و داروسازان شاغل در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه درباره برگزاری این دوره گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی مهندسان پزشکی و داروسازان شاغل در مراکز درمانی تابعه دانشگاه با لوازم پزشکی مصرفی و با حضور مسوول علمی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی مصرفی کشور برگزار شد.

مهندس «محمد امین کشاورز» افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با موضوعاتی نظیر نحوه تولید، مواد اولیه تولید، حیطه کاربرد، ایمنی و عملکرد و نحوه ارزیابی کیفیت کالاها آشنا شدند.

او ادامه داد: این دوره 6 ساعته با حضور بیش از 90 نفر از مهندسان پزشکی و داروسازان شاغل در مراکز درمانی تابعه دانشگاه برگزار شد.

مهندس کشاورز عنوان کرد: شرکت کنندگان در آزمون پایانی این دوره شرکت کردند که با مقایسه نتایج آزمون پایانی با آزمون انجام شده در ابتدای دوره، حاکی از ارتقاء سطح علمی دانش آموختگان در این حوزه بود.

این کارگاه آموزشی در سالن 22 بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 105999
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب