جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/16
  • - تعداد بازدید: 310
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اردوی جهادی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مادر و کودک شوشتری

همزمان با پویش ملی سلامت، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، خدمات جهادی سلامت محور به مردم روستای شاپورجان شهرستان شیراز، ارایه شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، رییس کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان، با اعلام این خبر گفت: پویش ملی سلامت با شعار «آگاهی زودتر، مراقبت موثرتر» و با هدف شناسایی بیماران مبتلا به  دیابت و فشار خون بالا از بیستم آبان در سراسر کشور آغاز شده و تا بیستم دی ادامه دارد.

«زهرا جابر انصاری» اضافه کرد: این اردو به همت پنج نفر از بسیجیان بیمارستان مادر و کودک شوشتری با رویکرد غربالگری فشار خون، قد و وزن، آموزش راه های پیشگیری و مقابله با بیماری فشار خون، سبک زندگی سالم و  ارجاع به پزشک خانواده در صورت لزوم، برگزار شد.

او ادامه داد:  تشخیص و درمان به موقع بیماری فشار خون بالا می تواند از عوارض این بیماری پیشگیری کند که این خود سبب حفظ و ارتقا سلامت جامعه می شود.

«زهرا جابر انصاری» با اشاره به خدمات ارایه شده به مراجعان گفت: در این اردو 42 خدمت به مراجعان و بیماران  از سوی کارشناسان پرستاری و مامایی بیمارستان مادر و کودک شوشتری داده شد./ ن.اکبری

پایان خبر

 

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 92648
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب