جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/13
  • - تعداد بازدید: 325
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت؛

برپایی درمانگاه جهادی امام جواد(ع) در شهر نجف اشرف

بیش از بیست هزار و 225 خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی به همت کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، در شهر نجف ارایه شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، رییس شبکه گفت: از ابتدای استقرار نیرو‌های درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در شهر نجف، بیست هزار و 225 خدمت پزشکی و پیراپزشکی در موکب درمانی امام جواد(ع) به زائران اربعین حسینی، ارائه شده است.

دکتر «روح اله کریمی» افزود: در اربعین امسال مانند دو سال گذشته درمانگاه در موقعیت یعسوب الدین شهر نجف متعلق به عتبه امیرالمومنین(ع) استقرار داشت و به صورت 24 ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات پزشکی ارائه شد.

او اضافه کرد: انجام 451 تست قند خون، 61 مورد نوار قلب، دو هزار و 890 مورد سرم تراپی، مراجعه ۶ هزار و ۸۱۷ مورد گرمازدگی و انجام بیست هزار و 225 خدمات سرپایی بدون ویزیت، دو هزار و 927 مورد تزریقات و همچنین 26 مورد اعزام بیماران بدحال به مراکز درمانی شهر نجف از سوی امدادگران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از جمله خدمات ارائه شده در زمینه درمانی به زائران اربعین 1403 در این مدت است.

رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت همچنین از ویزیت هفده هزار و ۴۱۰ بیمار در درمانگاه‌ امام جواد(ع) مستقر در شهر نجف خبر داد و گفت: از این تعداد، دوازده هزار و ۹۳۰ نفر از پزشک عمومی و دو هزار و ۷۹۹ نفر نیز در بخش داخلی از خدمات درمانی بهره گرفته ‌و بیش از 730 نفر از خدمات پانسمان زخم های دیابتی، دارو و پانسمان بهره برده‌اند.

کریمی بیان کرد: این تیم درمانی شامل هفت پزشک، 22 پرستار، دو ماما، چهار تکنسین داروخانه، چهار نیروی تزریقات، پنج نیروی پشتیبانی و خدمات، دو مدیر درمانگاه به صورت 24 ساعته به همراه دو نیروی آی تی و روابط عمومی در قالب تیمی 48 نفره خدمات درمانی را در شهر نجف اشرف به مراجعان ارایه کردند.

او افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در اربعین 1403، برای سومین سال پیاپی مدیریت موکب درمانی امام جواد(ع) در شهر نجف برعهده گرفته بود.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107316
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب