جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/22
  • - تعداد بازدید: 328
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان مادر و کودک شوشتری

برپایی اردوی جهادی و ارایه خدمت به مردم محله مهدی آباد شیراز

اردوی جهادی یک روزه  به همت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، در محله «مهدی آباد» شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، رئیس بسیج جامعه پزشکی بیمارستان با اعلام این خبر گفت: این اردو به همت ۱۳ نفر از بسیجیان بیمارستان شوشتری، با هدف غربالگری، تشخیص و درمان به موقع بیماری های مزمن و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به ساکنان مناطق محروم انجام شده است.

«زهرا جابر انصاری» با اشاره به ویزیت ها و خدمات تخصصی و عمومی ارائه شده به مراجعان در این برنامه جهادی سلامت محور اضافه کرد: در این اردوی جهادی از سوی پزشک عمومی ۴۵ بیمار، از سوی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ۴۰ بیمار، از سوی متخصص زنان و زایمان ۳۷ بیمار و از سوی متخصص اطفال ۴۴ بیمار، معاینه و ویزیت رایگان شدند.  

او از اهدای داروهای به صورت رایگان به بیماران ویزیت شده در این برنامه خبر داد و افزود: ویزیت تخصصی بیمارانی که مشکلات عضلانی و اسکلتی داشتند از سوی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، از جمله اقدامات انجام شده در این اردوی جهادی بود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مادر و کودک شوشتری همچنین معاینه زنان و گرفتن تست پاپ اسمیر از سوی متخصص زنان، معاینه کودکان و دستور تغذیه مناسب برای کودکان از سوی پزشک متخصص اطفال، دارو درمانی، سنجش فشار خون ،قند خون، وزن و تزریقات را از جمله خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی عنوان کرد./ ن.اکبری

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 89375
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب