جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/25
  • - تعداد بازدید: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

بذر باور آزادگان، همواره جوانه های آزادگی و ایمان را در دل های ایرانیان حیات می بخشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با اشاره به روحیه ایثار و جهاد آزادگان شریف، بازگشت آنان را شوقی و شوری دوباره به کالبد ایران در سال های پس  از جنگ تحمیلی دانست.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت این روز آمده است:

بیست و ششم مرداد سال 1369، روزی تاریخی و خاطره ای به یاد ماندنی در تقویم ایران اسلامی است که خاک کشور، پس از سال ها دوری، بار دیگر میزبان فرزندانی آزادمنش و شریف شد که صیانت از مرزهای وطن را در آزادگی اسارت تداوم بخشیدند و تاریخ سازی کردند.

آنان که با بهره مندی از ذخایر معنوی و خلوص صادقانه، قهرمانانه از آزمون سخت رنج اسارت همچون سال های دفاع مقدس بیرون آمده و سوگ شهادت فرزندان جان برکف وطن در آن ایام سراسر ایمان و یقین، در بازگشت آزادگان عزیز که یادگاران ارزشمند شهدای والامقام بودند، شوقی و شوری دوباره به کالبد ایران بود.

ایران اسلامی به خود می بالد از وجود چنین فرزندانی شایسته و شریف که ایثارگرانه و سرافراز؛ نام و آوازه رشادت این سرزمین را طنین انداز کردند و بذر باورشان، همواره جوانه های آزادگی و ایمان را در دل های ایرانیان حیات می بخشد.

به مناسبت این روز، گرامی می داریم یاد و خاطره این انسان های شرافتمند و مومن را که مایه مباهات ایران عزیزمان هستند، به ویژه این روز را به آزادگان سرافراز مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که خالصانه، ثمره غنی دفاع از وطن و خلوص آزادگی را در مسیر خدمت به سلامت جامعه تجلی بخشیدند، تبریک و تهنیت می گوئیم.

امید است در سایه مهر ایزدی، شاهد سلامت روزافزون و سعادتمندی آزادگان غیور ایران و تداوم مسیر پرافتخار شما نامداران، در خاک پرگهر کشور باشیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106524
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

تنظیمات قالب