جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/23
  • - تعداد بازدید: 305
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازنگری و ابلاغ دستور العمل تمدید همکاری اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بازنگری و ابلاغ دستور العمل اجرایی تمدید همکاری اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه با هدف ارتقای عدالت ورزی در این زمینه و افزایش حمایت از اساتید پژوهشی، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمد هاشم هاشم پور» گفت: ادامه همکاری اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه منوط به کسب امتیاز مناسب در ارزیابی عملکرد است که این امتیازدهی در آیین نامه پیشین، دو سالانه، اما در آیین نامه جدید، سالانه هست.

او افزود: در نسخه جدید این دستور العمل، به مقالات منتشر شده در مجلات چارک اول، مقالات منتشر شده ضمن همکاری های بین المللی، ثبت اختراع تایید شده در مراجع بین المللی، اجرای طرح تحقیقاتی اثرگذار، اجرای طرح تحقیقاتی کاربردی، مداخله درمانی جدید یا روش های تشخیصی جدید نیز امتیاز تعلق می گیرد.

دکتر هاشم پور بیان کرد: نسخه جدید این دستور العمل که با بررسی های کارشناسی در چندین نشست کارگروه صلاحیت اعضای هیات علمی پژوهشی این معاونت، تهیه و ابلاغ شده و شامل همه اعضای هیات علمی پژوهشی ضریب کا، قراردادی، ماده یک، مامور به خدمت و پیمانی شاغل در مراکز تحقیقاتی دانشگاه می شود.

به گفته این عضو هیات رئیسه دانشگاه، درخواست تمدید اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه طبق این دستورالعمل از تاریخ یکم فروردین ماه 1404، در کارگروه صلاحیت علمی اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه بررسی می شود.

نسخه جدید دستور العمل اجرایی تمدید همکاری اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه، اینجا قابل دریافت است.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 103606
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب