جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/09
  • - تعداد بازدید: 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

بازدید فرماندار فراشبند از روند پیشرفت و تکمیل پایگاه اورژانس جاده ای خور

فرماندار شهرستان فراشبند با همراهی سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، از روند پیشرفت و تکمیل پروژه اورژانس جاده ای خور در جاده جدید فراشبند- فیروزآباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر «مجید وامق» فرماندار فراشبند در این بازدید، با گرامیداشت یاد مرحوم «مالک کریم پور» نیکوکار عرصه سلامت و تقدیر از خانواده این نیک اندیش، بر حمایت همه جانبه تمامی دستگاه ها برای رفع موانع و تکمیل و راه اندازی این پایگاه اورژانس جاده ای تاکید کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند نیز با تقدیر از انتخاب مدبرانه این خانواده نیک اندیش برای ساخت پایگاه اورژانس‌ جاده ای، ابراز امیدواری کرد: این قدم موثر، اقدام خداپسندانه و پروژه عام المنفعه به عنوان یک الگو مورد قبول مردم شهرستان و سایر نیک اندیشان سلامت قرار گیرد.

دکتر «حسین شکاری» با تقدیر از دغدغه مندی فرماندار شهرستان فراشبند و توجه به جایگاه ویژه حوزه بهداشت و درمان، به اهمیت ارتقای کمیت و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به خصوص خدمات درمانی اولیه و اورژانسی به عنوان یکی از شاخصه های مهم محرومیت زدایی اشاره کرد.

در این بازدید، «علی کریم پور» به نمایندگی از اعضای خانواده نیک اندیش و مجری طرح، «احمدرضا میرزائیان» مسوول حراست شبکه بهداشت و درمان و «علی اصغر نوشادی» مسوول اورژانس ١١۵ شهرستان فراشبند، نیز حضور داشتند.

روند ساخت پایگاه اورژانس جاده ای خور در ۳۰ کیلومتری محور جدید فراشبند- فیروزآباد به همت خانواده نیک اندیش سلامت مرحوم «مالک کریم پور» روزهای پایانی خود را سپری می‌ کند و این پایگاه پس از تکمیل و تجهیز، آماده بهره برداری و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مردم شهرستان فراشبند خواهد بود.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 105879
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب