جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/18
  • - تعداد بازدید: 424
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از خوابگاه دخترانه ارم «2»

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز صبح امروز از خوابگاه دخترانه ارم «2» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای بهسازی خوابگاه و تامین نیازمندی های دانشجویان، از بخش های مختلف این خوابگاه بازدید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس ضمن بررسی اقدامات انجام شده در زمینه امور رفاهی دانشجویان در گفت و گو با مسوولان و کارکنان این حوزه، شیوه ارایه خدمت به دانشجویان را جویا شد.

دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این بازدید پیرامون اقدامات انجام شده این خوابگاه اعلام کرد: این اقدامات طی بیست روز و در دو نوبت، با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال انجام شده است.

خوابگاه دخترانه ارم «2» واقع در کوی دانشگاه شیراز دارای 60 اتاق و 180 نفر ظرفیت است که دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آن سکونت دارند.

در این بازدید، دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و مهندس «محمد کیانی سلمی» مدیر امور دانشجویی دانشگاه، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه را همراهی می کردند.

این بازدید صبح امروز یکشنبه، هجدهم شهریور 1403 انجام شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107464
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب