جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/24
  • - تعداد بازدید: 688
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رییس دانشگاه از مجتمع تخصصی و فوق تخصصی نادر کاظمی شیراز

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به همراه معاونان آموزشی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، عصر امروز از مجتمع تخصصی و فوق تخصصی «نادر کاظمی» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این بازدید یاد و خاطره خیرین عرصه سلامت را به ویژه زنده یاد «احمد نادر کاظمی» را گرامی داشت.

او با همراهی دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه از بخش های مختلف این مجتمع درمانی مانند بخش درمان جامع، بخش های آموزشی درمانی، جراحی، جرم گیری، ترمیمی، عصب کشی، سالن مطالعه، کلاس های آموزشی و سالن آمفی تئاتر بازدید کرد.

در این مرکز درمانی که به همت نیک اندیش عرصه سلامت زنده یاد «احمد نادرکاظمی» راه اندازی شده است، در حال حاضر خدمات تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی به مراجعان ارایه می شود.

همچنین بخشی از ارایه خدمات آموزشی به دانشجویان دندانپزشکی، از دیگر خدمات این مرکز است.

در این بازدید که عصر امروز یکشنبه، بیست و چهارم اردیبهشت 1402 انجام شد؛ رییس دانشکده علوم فناوری های نوین پزشکی، رییس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی و رییس دانشکده دندانپزشکی شیراز نیز دغدغه ها و نیازهای این حوزه را با رییس دانشگاه، در میان گذاشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اصلی
  • کد خبری : 87122
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب