جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/23
  • - تعداد بازدید: 421
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با بازگشت حجاج بیت الله الحرام؛

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند ارایه خدمات در پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب (ره) شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همزمان با بازگشت حجاج بیت الله الحرام، از روند ارایه خدمات در پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب (ره) شیراز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش پزشک و کارشناسان بهداشت پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب(ره) شیراز، روند ارایه خدمات به حجاج را بررسی کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، هدف از این بازدید را نظارت بر روند ارایه خدمات همزمان با ورود حجاج عنوان و از بخش های مختلف این پایگاه بهداشت مرزی بازدید کرد.

دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه نیز در این بازدید گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، همزمان با ورود حجاج، ضمن پایش سلامت اشخاصی که دارای علایمی همچون تب، سرفه و علایم گوارشی هستند با حضور پزشک مستقر در پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه، در صورت نیاز برای این افراد نمونه گیری های لازم انجام می شود.

مسوول پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب (ره) شیراز نیز در این بازدید گفت: یک پزشک و 12 کارشناس بهداشت عمومی در این مرکز به فعالیت هایی نظیر نمونه گیری کووید 19، التور  (وبا) ، مالاریا و آنفلوآنزا؛ غربالگری بیماری های تنفسی و تب سنجی مسافران و پخش ماسک و بروشور آموزشی می پردازند.

«رضا اسودی» ادامه داد: تا کنون غربالگری سلامت برای 13 پرواز انجام شده که در هر پرواز بین 220 تا 280 زائر وجود دارد و این اقدامات به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

در این بازدید مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه را همراهی می کرد.

این بازدید شامگاه روز جمعه، بیست و سوم تیر 1402 در فرودگاه  بین المللی شهید آیت الله دستغیب (ره) شیراز انجام شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 88053
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب