جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/27
  • - تعداد بازدید: 705
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند اجرای مصاحبه آزمون استخدامی دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز از روند انجام مصاحبه آزمون استخدامی دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» با حضور در مرکز آزمون استخدامی دانشگاه، روند انجام مصاحبه از داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه را بررسی کرد.

او در این بازدید ضمن گفت و گو با ارزیابان دانشگاه و همچنین داوطلبان آزمون استخدامی رشته های مختلف، چگونگی انجام فرایند ارزیابی داوطلبان و مصاحبه حضوری با این افراد را جویا شد.

امانتداری در روند ارزیابی داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه، از مهم ترین مواردی بود که دکتر حسینی در این بازدید بر آنها تاکید داشت.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در رابطه با روند اجرای فرایند مصاحبه آزمون استخدامی دانشگاه گفت: آزمون استخدامی دانشگاه در مهر 1402 برگزار شده و مصاحبه آزمون استخدامی داوطلبان دانشگاه با حضور گروه های ارزیابان دانشگاه در دو حوزه عمومی و تخصصی و با حضور پنج گروه ارزیابی عمومی و 9 گروه ارزیابی تخصصی از 1606 داوطلب استخدام در دانشگاه انجام می شود و روند انجام این مصاحبه ها از شانزدهم دی 1402 آغاز شده است و داوطلبان پس از طی مراحل مصاحبه از سوی ارزیابان، برای اشتغال و فعالیت در دانشگاه انتخاب خواهند شد.

در این بازدید، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و مدیران ارشد معاونت توسعه دانشگاه، رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 93278
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب