جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/24
  • - تعداد بازدید: 311
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

بازدید دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از دانشکده دندانپزشکی شیراز

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون آموزشی دانشکده گفت: در بازدید دکتر «رضا یزدانی‏‏» دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از دانشکده دندانپزشکی، مسایل و چالش های این دانشکده مجموعه بررسی شد.

دکتر «مریم السادات توانگر»  اضافه کرد: ابتدا در نشستی با حضور اساتید پیشکسوت و اعضای هیات رئیسه دانشکده، گزارشی از سوی معاون آموزشی دانشکده در زمینه پیشرفت ها، آمار و ارقام آموزشی، چالش ها و تمهیدات دانشکده دندانپزشکی ارائه شد و در ادامه دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از برخی بخش های درمانی، آزمایشگاه ها و کتابخانه دانشکده بازدید کرد و در جریان روند امور و ارائه خدمات قرار گرفت .

او ادامه داد: در طی بازدید دکتر یزدانی از بخش های درمانی، اعضای هیأت علمی و دستیاران گروه های آموزشی، دغدغه ها، توانمندی ها و چالش های آموزشی، مسایل مربوط به فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز را به دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور ارایه کردند.

دکتر توانگر گفت: در ادامه نشستی با حضور دانشجویان و دستیاران دانشکده دندانپزشکی در سالن سمعی و بصری دانشکده برگزار شد.

در پایان این بازدیدها، با حضور دکتر یزدانی در دو نشست شورای هم اندیشی با مشاور عالی رئیس دانشگاه و سپس مدیران گروه های آموزشی دانشکده دندانپزشکی، مسایل، چالش ها و راه حل های موجود در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی ارزیابی شد./ ف.حسینی مجد

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 101683
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب