جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/29
  • - تعداد بازدید: 131
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سروستان

بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان سروستان

کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سروستان، از 100 بازدید کارشناسان این واحد از اماکن عمومی و مراکز حساس سروستان در مدت سه روز گذشته، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، «مهناز بنگری» گفت: در راستای رعایت و آموزش دستورالعمل های بهداشتی و با توجه به برپایی موکب در مسیرهای پیاده روی اربعین، کارشناسان بهداشت محیط شهرستان سروستان در ساعات مختلف شبانه روز از مساجد، کشتارگاه ها، مکان های برپایی موکب ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید می کنند که در همین راستا، در مدت سه روز گذشته از 100 مورد از مراکز حساس و اماکن عمومی بازدید شده است.

او افزود: در این بازدیدها با استفاده از دستگاه های پرتابل، عوامل محیطی موثر بر سلامت پایش و کارت سلامت شاغلان و بهداشت فضای فیزیکی اماکن بررسی شده است؛ همچنین آموزش های لازم در زمینه کنترل عفونت دست و بهداشت مواد غذایی به فروشندگان و مراجعان ارایه شد.  

کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سروستان اضافه کرد: بررسی تاریخ مصرف مواد خوراکی و نمونه برداری از محیط و مواد غذایی، از دیگر اقدامات کارشناسان بهداشت محیط در این بازدیدها بود و نمونه های گرفته شده به آزمایشگاه ارسال شده است.

بنگری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه شبانه روزی 190 تماس بگیرند.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106679
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب