جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/22
  • - تعداد بازدید: 305
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

بازدید از برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله (ص) و هم اندیشی با اعضای مراکز تحقیقاتی هیستومورفومتری و استریولوژی و مولکولی پوست

 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ضمن بازدید از بخش های مختلف مراکز تحقیقاتی برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله (ص) دانشگاه، با اعضای مراکز تحقیقاتی هیستومورفومتری و استریولوژی و مولکولی پوست، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» طی نشست های هم اندیشی جداگانه ای با اعضای مراکز تحقیقاتی هیستومورفومتری و استریولوژی و مولکولی پوست دانشگاه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، از پیگیری و تلاش فعالان این حوزه در تولید دانش و مقالات تحقیقاتی سلامت محور قدردانی و بر اهمیت نقش اساتید دانشگاه در ارتقای وضعیت علمی دانشگاه تاکید کرد.

او با قدردانی از تلاش اساتید علوم پایه در دانشگاه، تلاش در راستای ارتقای دانشگاه به ویژه در حوزه پژوهش را رسالت مهم بدنه علمی دانشگاه عنوان کرد و گفت: پشتوانه آموزش در دانشگاه، اقدامات و فعالیت های پژوهشی است.

بررسی ارزشیابی این مراکز در سال های اخیر، میزان تولید مقالات و نمودار روند فعالیت های این مراکز، از دیگر محورهای این نشست های هم اندیشی بود که از سوی رییس دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و راهکارهایی پیرامون تقویت فعالیت ها ارایه شد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در ادامه از بخش های مختلف برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) دانشگاه بازدید و در پویش غربالگری فشارخون که به مناسبت روز جهانی کلیه برگزار شد نیز، شرکت کرد. 

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این برنامه ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران مراکز تحقیقات هیستومورفومتری و استریولوژی و مولکولی پوست، به بیان مطالبی در راستای ارتقای وضعیت مراکز تحقیقاتی دانشگاه پرداخت.

اعضای این مراکز تحقیقاتی نیز در این نشست های هم اندیشی، دغدغه ها و چالش های خود را پیرامون توسعه فعالیت در این حوزه مطرح کردند.

همچنین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برگزاری انتخابات تعیین روسای این مراکز، دکتر «محمدرضا نام آور» به عنوان رییس مرکز تحقیقات هیستومورفومتری و استریولوژی و دکتر «مریم سادات ساداتی» به عنوان رییس مرکز تحقیقات مولکولی پوست انتخاب شدند.

در این برنامه که امروز سه شنبه، بیست و دوم اسفند 1402 در برج پژوهشی محمد رسول الله (ص) دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، دکتر «نگار آذر پیرا» رییس برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله (ص) دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، رییس دانشگاه را همراهی می کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 97618
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب