جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/07
  • - تعداد بازدید: 154
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت تاکید کرد:

اهمیت توسعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای مشارکت عمومی، در حوزه جوانی جمعیت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهل و چهارمین نشست قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت، بر اهمیت تلاش برای توسعه اقدامات و زیرساخت ها فرهنگی و اجتماعی با هدف مشارکت عمومی در پیشبرد هرچه بهتر برنامه های جوانی جمعیت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دکتر «سید وحید حسینی» در چهل و چهارمین نشست قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت با اشاره به راه اندازی وبگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از زمان تشکیل این قرارگاه، ضرورت آموزش همگانی به گروه های هدف در بسترهای مجازی را حائز اهمیت خواند و از اعضای این قرارگاه خواست تا برنامه‌ریزی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

او با تاکید بر توجه به کرامت مادری و اهمیت فرهنگ سازی در این زمینه؛ نقش حوزه سلامت و تاثیر مشارکت دستگاه ها و سازمان های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه را در تحقق اهداف جوانی جمعیت بسیار مهم ارزیابی کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس ضمن قدردانی از تلاش ها، پیگیری ها و اقدامات واحدهای مختلف دانشگاه در راستای تحقق اهداف برنامه جوانی جمعیت، بر اهمیت پیگیری اهداف و مصوبات این قرارگاه  تاکید کرد.

دکتر حسینی با تاکید بر تلاش و پیگیری اقدامات عملیاتی در این زمینه، بر اهمیت نیازسنجی و پیش بینی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد.

از دیگر محورهای این نشست، بررسی مصوبه های نشست های پیشین قرارگاه جوانی جمعیت و روند اجرایی آن ها، همچنین بررسی محتوای وبگاه جوانی جمعیت در صفحه اصلی سایت دانشگاه، پیش بینی بسته های حمایتی، تبلیغی و ترویجی، عوامل موثر در فرزندآوری کارکنان بود که از سوی رییس دانشگاه و اعضای قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت مورد پایش قرار گرفت.

در ادامه این نشست، اعضای قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت و مدیران ارشد دانشگاه با ارایه گزارشی از اقدامات واحدهای خود در زمینه اجرای برنامه های جوانی جمعیت، درباره پیشبرد و تحقق اهداف و پیگیری های انجام شده در خصوص مصوبات این قرارگاه دانشگاهی به تبادل نظر پرداخته و در خصوص ارتقای توامندی ها و بررسی چالش های این حوزه، پیشنهاداتی ارایه کردند.

چهل و چهارمین نشست قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت، صبح امروز چهارشنبه، هفتم شهریور 1403، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار / جوانی جمعیت
  • کد خبری : 107054
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب