جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/04
  • - تعداد بازدید: 349
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز انجام شد؛

انعقاد 2 تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز با هدف رفاه دانشجویان

در نشست مشترکی با حضور استاندار فارس، شهردار شیراز و روسای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز، دو تفاهم نامه همکاری با هدف رفاه حال دانشجویان این دو مرکز آموزش عالی منعقد شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت: در این نشست که عصر امروز، چهارم تیر، در استانداری فارس و در آستانه عید سعید غدیرخم برگزار شد، توسعه خدمات دانشجویی در این دو دانشگاه بزرگ کشور، با حمایت دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس پیگیری شد.

دکتر «سید وحید حسینی» راه اندازی مرکز طبی دانشجویان در طبقه همکف درمانگاه شهید مطهری شیراز با هدف ارائه خدمات رایگان سلامت به دانشجویان دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را از جمله مسائل مطرح شده در این نشست مشترک برشمرد.

بر اساس این تفاهم نامه مشترک که به امضای دکتر «ایمانیه» استاندار فارس، دکتر «حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «موذنی» رئیس دانشگاه شیراز رسیده است، با راه اندازی این مرکز طبی، دانشجویان این دو مرکز آموزش عالی می توانند به صورت رایگان، از خدمات سلامت محور پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شوند.

اختصاص 20 دستگاه اتوبوس به رفت و آمد دانشجویان در شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از انعقاد تفاهم نامه مشترکی میان روسای این دو دانشگاه و شهردار شیراز با هدف توسعه خدمات رفاهی دانشجویان در زمینه رفت و آمد در سطح شهر خبر داد.

به گفته دکتر حسینی در این تفاهم نامه نیز که با حمایت استاندار فارس پیگیری شده است، اختصاص بیست دستگاه اتوبوس شهری از سوی شهرداری شیراز به رفت و آمد رایگان دانشجویان تمامی دانشگاه های شیراز در سطح شهر میان خوابگاه ها و دانشکده ها و پردیس دانشگاه ها، مورد تاکید قرار گرفته است.

او با بیان اینکه این اتوبوس ها به صورت نشان دار خواهد بود، افزود: دانشجویان دانشگاه های تمامی دانشگاه های شیراز می توانند به صورت رایگان از این خدمت استفاده کنند.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه شهر شیراز، دارای دو دانشگاه بزرگ کشور در حیطه آموزش عالی در سطح کشور است، توسعه فرآیندهای خدمت رسانی به این دانشجویان را که همگی در ردیف دانشجویان نخبه کشور قرار دارند، از جمله مهم ترین دغدغه های مسوولان دو دانشگاه عنوان کرد.

او بهره مندی از رویکرد هم افزایی در این زمینه و حمایت مسوولان استانی را فرصتی امیدآفرین در تحقق این هدف دانست.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 104286
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

تنظیمات قالب