جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/09
  • - تعداد بازدید: 823
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بیمارستان نمازی خبر داد:

انجام 20 هزار عمل جراحی در بیمارستان نمازی، در سالی که گذشت

رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی از انجام 20 هزار عمل جراحی در سال 1401 در این بیمارستان خبر داد. 

دکتر «احمد حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اظهار کرد: در سال گذشته، حدود 150 هزار بیمار به بیمارستان نمازی مراجعه کرده اند که از این تعداد حدود 60 هزار بیمار بستری و 30 هزار نفر تحت نظر قرار گرفته و مداوا شده اند.

او با اشاره به فراهم بودن امکانات و تجهیزات کامل پزشکی در بیمارستان نمازی افزود: در سال 1401، به 60 هزار مراجعه کننده به این مرکز درمانی، 103 خدمت پاراکلینیکی از جمله رادیوتراپی، پزشکی هسته ای، یورو دینامیک، سونوگرافی، ام آر آی، رادیولوژی و آزمایشگاه، ارائه شده است.

رییس بیمارستان نمازی آمار مراجعه به این مرکز درمانی در سه ماهه نخست سال جاری را نیز حدود 40 هزار بیمار اعلام کرد که از این تعداد حدود 16 هزار بیمار بستری و هشت هزار مورد تحت نظر قرار گرفته و مداوا شده اند.

او همچنین  تعداد مراجعان سرپایی برای دریافت خدمات پاراکلینیک به مرکز آموزشی درمانی نمازی در سه ماهه نخست امسال را 16 هزار بیمار عنوان کرد و افزود: آمارها نشان می دهد 28 هزار خدمت پاراکلینیک به صورت سرپایی به این افراد، ارایه شده است.

دکتر حسین زاده ادامه داد: در سه ماه نخست امسال، چهار هزار و پانصد عمل جراحی نیز در مرکز آموزشی درمانی نمازی انجام شده است.

رییس بیمارستان نمازی اظهار کرد: در حال حاضر این مرکز آموزشی درمانی با حضور 372  پزشک متخصص و فوق تخصص ، در کنار دیگر اعضای کادر درمان و اداری، همچنین با دارا بودن ۹۴۲ تخت فعال، ۶۰ بخش بستری و حدود ۲۰ واحد پاراکلینیک، آماده ارائه خدمت به بیماران و مراجعان است.

او ادامه داد: بیمارستان نمازی به عنوان یک بیمارستان دانشگاهی ، تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و موقوفه مرحوم «محمد نمازی»، همزمان با ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به بیماران و مراجعان، آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع مختلف را نیز بر عهده دارد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 88255
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب