امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت فراهم شد
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام باجه های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به نقل از وبدا، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می رساند آزمون در روز جمعه 28 مهرماه 1402 برگزار می شود لذا داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت 10 روز سه شنبه 25 مهرماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.
در ادامه این اطلاعیه تا کید شده که چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود(شماره تلفن زمان ثبت نام) نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نمایند.
در این اطلاعیه از داوطلبان خواسته شده در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه مشاهده کردند، باتوجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری، ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریاف کنند. همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و ... باشد ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 مهرماه از ساعت 9 الی 13 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر(کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن 2 قطعه عکس 4*3(در صورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص که آدرس آنها در این اطلاعیه ذکر شده، مراجعه کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده که از همراه داشتن هرگونه وسیله الکتکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند. بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.
برای مشاهده متن کامل این اطلاعیه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بخش اطلاعیه باجه رفع نقص، مراجعه کنید.
پایان خبر
نظر دهید