جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/15
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

امضای تفاهم‌ نامه همکاری موسسه خدمات درمانی بسیجیان با مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)

در نشستی با حضور مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) و مسوولان موسسه خدمات درمانی بسیجیان، تفاهم نامه ارایه تسهیلات به زوج های نابارور و ارائه خدمات درمان ناباروری امضا شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س)، مدیر این مرکز گفت: با هدف توسعه دسترسی همه افراد جامعه هدف به خدمات درمان ناباروری بخش ivf و حمایت از جامعه بسیجی در برطرف نمودن مشکلات درمانی ناباروری، تفاهم نامه همکاری در زمینه ارائه تسهیلات  بلاعوض به زوج های نابارور بسیجی، امضا شد.

«سهیلا رفیعی» افزود: این تفاهم ‌نامه در قالب «طرح رویش و امید» و حمایت از زوج های نابارور بسیجی با توسعه دسترسی همه افراد به خدمات درمان ناباروری در دستور کار قرار دارد و امیدواریم این تفاهم نامه همکاری بتواند علاوه بر ارایه خدمات لازم به زوج های جوان، گامی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و آینده ای روشن را برای کشور جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

او با اشاره به سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی جمعیت با افزایش درمان ناباروری بیان کرد: یکی از ابزارها و مولفه های افزایش جمعیت، کمک به زوج های نابارور است و زوج هایی هستند که تمایل به فرزند آوری دارند اما درگیر مشکلاتی در زمینه باروری هستند، به همین دلیل باید بخشی از حمایت ها به این زوج ها اختصاص داده شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) در ادامه با اشاره به ارائه خدمات ناباروی و فعالیت تخصصی در این مرکز افزود: بر اساس توافقات انجام‌ شده، تمامی خدمات درمان ناباروری برای زوج ‌های بسیجی در مرکز درمان ناباروری این مرکز درمانی رایگان است و زوج ‌ها می‌ توانند بدون پرداخت هزینه، از این خدمات استفاده کنند.

رفیعی اضافه کرد: بخش  کیلینک IVF  بیمارستان حضرت زینب(س) با ارتقای تجهیزات و افزایش مراجعان برای درمان نازایی با توجه به سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی جمعیت بر اساس آمارهای موجود نرخ باروری در  سطح خدمات درمانی به زوجی های نابارور، نقش بسزایی در درمان ناباروری در استان داشته است.

در این نشست مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان با قدردانی از تعامل و همراهی بیمارستان حضرت زینب(س) با موسسه خدمات درمانی بسیجیان گفت: با توجه به ارائه خدمات با کیفیت در این مرکز، امیدواریم گامی مهم در راستای درمان مشکل ناباروری زوج ‌های متقاضی در این طرح برداشته شود.

«جواد عباسی» همچنین مطالبی پیرامون اهداف، رویکردها و برخی برنامه های موسسه خدمات درمانی بسیجیان، ارایه کرد.

در این نشست چالش های اجرایی قرارداد، فرم ها و پیش نویس های مفاد تفاهم نامه بررسی شد.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 109993
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب