جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/03
  • - تعداد بازدید: 196
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس عنوان شد؛

افزایش بهره مندی از شخصیت‌ها، دانشمندان و فرهیختگان علوم پزشکی شیراز، در برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز صبح امروز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در خصوص تقویت همکاری های دو مجموعه، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این دیدار از همکاری صدا و سیمای مرکز فارس با مجموعه سلامت و دغدغه مندی مسوولان صدا و سیما پیرامون مسائل سلامت محور قدردانی کرد.

او با اشاره به پیشینه شیراز در علوم پزشکی، هویت مجموعه علوم پزشکی شیراز را برگرفته از جایگاه ویژه اخلاق و مکتب علمی شیراز دانست و افزود: اساتید برجسته و بنامی از حوزه پزشکی شیراز در سطح کشور مطرح هستند و بسیاری از آموزش های پزشکی در کشور، برای نخستین بار از شیراز آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش حمایت ها، همکاری و همدلی مسوولان استانی  به ویژه استاندار فارس در توسعه اهداف سلامت محور و به ویژه اهدافی نظیر گسترش گردشگری سلامت در سطح بین الملل به ویژه کشورهای همسایه و خاورمیانه پرداخت.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با تاکید بر ضرورت خبررسانی و آگاهی بخشی عمومی در حوزه سلامت، از همکاری ها و برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی صدا و سیمای مرکز فارس در این زمینه قدردانی کرد.

دکتر «محمود نجابت»مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی صدا و سیمای مرکز فارس و همکاری با مجموعه سلامت، بر اهمیت آگاهی بخشی عمومی به ویژه در خصوص اقدامات انجام شده و امیدآفرینی تاکید و برای مسوولان و کارکنان مرکز صدا و سیمای مرکز فارس آروزی موفقیت کرد.

«امیر رئوف» مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های اساتید، پزشکان و کارکنان مجموعه سلامت استان به ویژه در راستای خدمت رسانی به مردم، بیماران و مراجعان، در خصوص معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های حوزه سلامت فارس به عنوان قطب پزشکی تاکید و اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد هستیم تا به شخصیت‌ها، دانشمندان و فرهیختگان برجسته علوم پزشکی شیراز، بیشتر پرداخته شود و در ویژه برنامه های مختلف صدا و سیما از این ظرفیت بیشتر بهره بریم.

این نشست صبح امروز شنبه، سوم شهریور 1403، در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و با حضور مدیران ارشد هر دو مجموعه برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106883
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب