جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/19
  • - تعداد بازدید: 242
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

افزایش آمار ثبت نام دانشجویان دانشگاه برای حضور در شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از افزایش بیش از دو برابری آمار ثبت نام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای حضور در شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور نسبت به دوره قبل، خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «افشین امینی» در نشست هم اندیشی اتاق فکر شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، گفت: خوشبختانه امسال دانشجویان، حضور پرنشاط تری برای شرکت در المپیاد داشتند و این معاونت نیز تلاش دارد که شرایط را به گونه ای فراهم کند که دانشجویان با انگیزه بیشتری در این چنین رویدادها مشارکت کنند.

او ادامه داد: اتاق فکر شانزدهمین المپیاد و کمیته دانشجویی المپیاد، از طرح هایی است که برای نخستین بار تشکیل شده که در کمیته دانشجویی، مجموعه ای از دانشجویان دارای رتبه برتر در دوره های گذشته گردهم آمده اند تا بخشی از آموزش دانشجویان شانزدهمین المپیاد را برعهده بگیرند.

دکتر امینی با اشاره به اینکه المپیاد علمی طی یک فرایند انجام می شود که در حال حاضر مرحله ثبت نام دانشجویان متقاضی به پایان رسیده است، بیان کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه با معدل بالای 14 می توانستند ثبت نام کنند که خوشبختانه با استقبال خوب دانشجویان در این المپیاد روبرو شدیم.

معاون آموزشی دانشگاه گفت: طی آزمونی در بهمن سال جاری، غربالگری صورت می گیرد و در هر حیطه، 30 تا 40 دانشجو برگزیده می شوند که برای آنها دوره های آموزشی برگزار می گردد و پس از آن در اواخر فروردین 1403، آزمون منطقه ای با حضور دانشگاه های کلان منطقه پنج کشور برگزار و در نهایت طی غربالگری در خرداد، شرکت کنندگان به صورت گروهی و انفرادی مشخص می گردند.

شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در مهر 1403 در پنج حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، همگرایی در علوم پایه، کارآفرینی و مدیریت نظام سلامت برگزار می شود.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 92836
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب