جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/11
  • - تعداد بازدید: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان مهر

افتتاح خانه بهداشت گردشگری تنگ مهر

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، سرپرست شبکه با اشاره به افتتاح دومین خانه بهداشت این شهرستان در هفته دولت، گفت: تجهیز و توسعه زیرساخت‌های سلامت یکی از اولویت ‌های مهم مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در مناطق محروم و کم برخوردار است.

«هادی اکبری» ادامه داد: خانه بهداشت گردشگری «تنگ مهر» با زیربنای ۱۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، اهدایی شورای روستا، در ۲۰ ماه از پیشرفت ۱۵ درصدی به مرحله بهره برداری رسیده است که با راه اندازی آن، گردشگران و ساکنان می توانند از خدمات اولیه و ضروری بهداشتی بهره مند شوند.

او با اشاره به اختصاص اعتبار دو میلیارد تومانی استانی و شهرستانی به این پروژه، از مدیران و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد و افزود: پیگیری های نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، در به ثمر نشستن و تسریع اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام عرصه سلامت در این چند سال ستودنی است.  

خانه بهداشت گردشگری تنگ مهر با حضور فرماندار، رییس دفتر نماینده، معاون فرماندار، روسای ادارات، شورا و دهیار و مدیران ارشد و کارکنان بهداشت و درمان و جمعی از اهالی روستا در هفته دولت افتتاح شد.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107265
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب