جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/30
  • - تعداد بازدید: 304
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه عنوان شد؛

اعلام آمادگی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای برگزاری هر چه بهتر کنگره یادواره شهدای فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز در نشست مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، از اعلام آمادگی این معاونت برای برگزاری هر چه بهتر کنگره یادواره شهدای فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری کنگره سراسری یادواره شهدای فارس در آبان سال ۱۴۰۳ و یادواره دانشگاهی شهدای سلامت در مهر سال جاری، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، همسو با دبیرخانه ستاد یادواره شهدای سلامت با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در مدیریت‌های زیر مجموعه این معاونت، مشارکت گسترده در این رویداد دارد.

دکتر هاشمی اصل افزود: بر این اساس، مجموعه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های متنوع با هدف ترویج فرهنگ شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت به عنوان الگوی کارکنان نظام سلامت، طراحی و برنامه‌ریزی شده و قرار است از ابتدای تیر سال جاری در دستور کار تمامی واحدهای ستادی و محیطی قرار گیرند.

او اضافه کرد: این رویداد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که کارکنان و خانواده آنان بتوانند ضمن مشارکت فعال، از این فرصت، نهایت بهره را ببرند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 104018
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب