جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/29
  • - تعداد بازدید: 178
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه عنوان شد؛

اعلام آماده باش مجموعه سلامت فارس با توجه به وضعیت هشدار بارندگی در روزهای پیش رو

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعضای ستاد سلامت  نوروز 1403 دانشگاه با حضور نماینده هیات رئیسه در ستاد، دبیر ستاد، نمایندگان معاونت ها و مدیران دانشگاه برگزار و روند اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف دانشگاه طی ۲۴ ساعت گذشته، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید نوروز، از اعلام آماده باش مجموعه سلامت فارس با توجه به وضعیت هشدار بارندگی در روزهای پیش رو در برخی از شهرستان های استان خبر داد.

او با اعلام آمادگی مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس 115 استان برای پوشش خدمات رسانی در مناطق و شهرستان هایی زیر مجموعه دانشگاه که در مجاورت استان های با احتمال وقوع سیل قرار دارند، گفت: در این نشست، پیش بینی اعزام نیروهای تخصصی و فوق تخصصی درمانی و تجهیزات لازم در دستور کار قرار گیرد.

بررسی وضعیت دارو، ملزومات پزشکی و دیگر موارد مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی در این ایام، از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.

دکتر «عباس رضاییان‌زاده» نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی و معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشسست از رصد شبانه روزی شبکه‌ها و بیمارستان‌ها در راستای آگاهی از وضعیت خدمات رسانی از سوی نمایندگان معاونت‌های مختلف دانشگاه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه خبر داد.

دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز در این نشست اعلام کرد: حدود 20 درصد از ماموریت های اورژانس 115 فارس طی 24 ساعت گذشته، حوادث ترافیکی بوده است.

دکتر «محمدجواد مرادیان از پیش بینی و اعلام آمادگی نیروهای اورژانس فارس برای پوشش خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت هشدار بارندگی های فارس در روزهای پیش رو، تمهیدات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز در این نشست از راه‌اندازی سایت سلامت نوروزی دانشگاه در راستای اطلاع رسانی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد و توضیحاتی درباره محتوای سلامت محور این سایت که در صفحه اصلی سایت دانشگاه انجام شده ارایه داد.

او درباره اقداماتی که در راستای اطلاع رسانی شامل شماره تماس های ضروری مراکز بهداشت و درمان مورد نیاز مهمانان نوروزی، نصب بنر شماره تماس های ضروری دانشگاه در ورودی‌های شهر شیراز و کمپ‌های نوروزی در ۴ ناحیه آموزش و پرورش شیراز نیز، گزارشی ارایه کرد.

دیگر اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه نیز در این نشست، پیرامون بازدیدها و اقدامات انجام شده در واحدهای زیرمجموعه خود، گزارشی به رییس دانشگاه ارایه دادند.

در ادامه این نشست، رییس دانشگاه و اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه از مرکز پایش مراقبت های درمانی(MCMC) دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کرده و روند خدمات رسانی مراکز درمانی استان را بررسی کردند.

این برنامه ها ظهر امروز سه شنبه، بیست و نهم اسفند 1402 و با حضور اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه و دیگر مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : نوروز 1403
  • کد خبری : 98066
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب