جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/09
  • - تعداد بازدید: 286
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعتکاف، فرصتی برای تجدید قوا و آمادگی برای حضور در عرصه های اجتماعی

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، اعتکاف را فرصتی مغتنم برای آمادگی حضور دوباره در عرصه های اجتماعی و تمرینی برای تقویت قوای روحانی و معنوی دانست.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، او از شرکت 200 تن از اساتید، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در آئین اعتکاف ایام رجبیه در مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع) پردیس شهید دوران دانشگاه خبر داد و گفت: کادر مجموعه سلامت فارس در برنامه های معنوی و مناسک مذهبی برنامه ریزی شده حضوری فعال داشتند.

سلطانی از حضور چهره های سرشناس فرهنگی و مذهبی در این مناسک خبر داد و افزود: در این مناسک فرهنگی و مذهبی تلاش شد تا با بهره برداری از محضر اساتید صاحب نام و اجرای برنامه های موثر، اثرگذاری این برنامه ها را مضاعف و دو چندان سازیم.

او ادامه داد: برگزاری حلقه های معرفت، محفل و نشست های قرآنی، گعده های فرهنگی، اجرای ویژه برنامه های ولادت حضرت علی(ع)، مجلس عزاداری حضرت زینب کبری(س) و اعمال «ام داوود» از جمله برنامه های این آیین بود.

این مقام مسوول در دانشگاه با قدردانی از تمامی مسوولان پشتیبانی و عوامل اجرایی که در بهتر برگزار شدن این برنامه، همکاری کردند، رفاه و آسایش شرکت کنندگان در برنامه های اعتکاف را یکی از عوامل مهم در تاثیرگذاری این آیین برشمرد.

دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز با حضور در این مناسک، به دیدار معتکفین رفتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 94002
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب