جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/06
  • - تعداد بازدید: 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته دولت 1403؛

از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو بهره برداری شد

همزمان با هفته دولت، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، سرپرست شبکه با اشاره به این موضوع که روستای مهارلو با جمعیت حدود پنج هزار نفر در 35 کیلومتری شهرستان سروستان قرار دارد و دارای چهار خانه بهداشت است، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت پیشین این روستا در سال 1370 راه اندازی شده و مرکز جدید در قالب طرح محرومیت زدایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سال 1402 کلنگ زنی شده و همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

دکتر «فرشید جاودانی» افزود: مرکز خدمات جامع خدمات سلامت روستایی مهارلو با زیربنای 450 متر مربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آماده بهره برداری و به چرخه ارایه خدمت وارد شد.  

او اضافه کرد: خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، سلامت روان، تغذیه، بهداشت محیط، آزمایشگاه و داروخانه در این مرکز در نوبت کاری صبح به مراجعان ارایه می شود.

در آیین بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو، نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار سروستان، مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و جمعی از روسای ادارات شهرستان سروستان، حضور داشتند.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107010
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب