جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/16
  • - تعداد بازدید: 490
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

از سالنامه آماری ۱۰ساله دانشگاه علوم پزشکی شیراز رونمایی شد

صبح امروز با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از سالنامه آماری ۱۰ساله دانشگاه، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این آیین ضمن قدردانی از پیگیری و تلاش فعالان حوزه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در گردآوری این اقدام مهم و ارزشمند، بر تامین زیرساخت برای ثبت لحظه ای داده ها و شاخص های مهم سلامت محور تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: سالنامه آماری ۱۰ساله دانشگاه در تصمیم گیری های مسوولان دانشگاه به ویژه در تصمیم گیری های کلان مجموعه سلامت، بسیار  تاثیرگذار است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان اینکه به همت  کارشناسان حوزه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، داده ها، شاخص ها و آمارهای حوزه سلامت فارس و کشور از سال 1390 تا 1401 در این سالنامه جمع آوری شده است، گفت: معاونان و مدیران ارشد دانشگاه می توانند برای برنامه ریزی و هدف گذاری های واحدهای زیرمجموعه خود، از داده ها و شاخص های این سالنامه استفاده کنند.

مهندس «معین حقدل» مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز در این آیین درباره روند ساخت، و شیوه دسترسی و کار این سالنامه، توضیحاتی ارایه کرد.

اعضای هیات رییسه دانشگاه و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این آیین، درباره دغدغه های و نیازهای آماری و شاخص های موردنیاز حوزه سلامت، به تبادل نظر پرداختند.

این آیین صبح امروز دوشنبه، شانزدهم بهمن 1402 در مسجد حضرت امام جعفر صادق(ع) پردیس شهید دوران صدرا و با حضور اعضای هیات رییسه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه و کارشناسان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 94419
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب