جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/19
  • - تعداد بازدید: 30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور استاندار فارس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

از استاد پیشکسوت رشته بیهوشی دانشگاه تقدیر شد

.

با حضور استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اعضای هیات رییسه دانشگاه، از دکتر «احمدرضا توکلیان» استاد پیشکسوت رشته بیهوشی دانشگاه تقدیر شد.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست به پاس سال ها خدمت صادقانه و تلاش و جدیت در راستای ارایه خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی به ویژه در رشته بیهوشی، از دکتر «احمدرضا توکلیان» استاد پیشکسوت رشته بیهوشی دانشگاه تقدیر کردند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست صمیمی که صبح امروز در منزل دکتر «احمدرضا توکلیان» برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش این استاد پیشکسوت در مجموعه سلامت، این استاد رشته بیهوشی دانشگاه را الگویی برای مسوولان و جوانان دانست.
دکتر «سید وحید حسینی» درباره هدف از حضور هیات رییسه دانشگاه در منزل این استاد پیشکسوت گفت: باید چنین سرمایه هایی که برای جامعه دانشگاهی الگو هستند، در سطح مسوولان، اساتید، دستیاران و دانشجویان دانشگاه شناخته شوند و با تلاش برای افزایش خدمت رسانی به مردم، از مادی گرایی پرهیز شود.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با تاکید بر اهمیت بهره گیری از تجارب اساتید پیشکسوت، دکتر «احمدرضا توکلیان» را از اساتید پیشکسوت رشته بیهوشی دانشگاه نام برد و به خصوصیات بارز این استاد پیشکسوت نظیر «اخلاق مداری» و «پرهیز از مادی گرایی» اشاره کرد.
دکتر حسینی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه، طبابت و آموزش این استاد فرهیخته، یکی از سخت‌ترین انواع بیهوشی ها را حوزه اعمال جراحی سوختگی برشمرد و از تلاش های ارزشمند دکتر توکلیان در این زمینه، تقدیر کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه به ارایه توضیحاتی پیرامون پیگیری مسوولان در راستای تامین نیازهای دارویی و دغدغه های حوزه درمان به ویژه در بیمارستان ها و مراکز درمانی پرداخت.
دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز دیگر اعضای این نشست بودند که با بیان خاطرات خود از این استاد پیشکسوت دانشگاه، مطالبی را عنوان کردند.
دکتر «احمدرضا توکلیان» نیز با اشاره به پیشینه کاری خود در حوزه بیهوشی به ویژه در زمینه بیماران سوختگی، از حضور استاندار فارس، رئیس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز قدردانی کرد.
این نشست صبح امروز دوشنبه، چهاردهم آذر 1401، با حضور استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در منزل دکتر «احمدرضا توکلیان» استاد پیشکسوت رشته بیهوشی دانشگاه برگزار شد./103
 
پایان خبر
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 71526
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب