جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/16
  • - تعداد بازدید: 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از سوی جهادگران بیمارستان مادر و کودک شوشتری انجام شد؛

ارایه خدمات سلامت محور به مردم منطقه محروم مهدی آباد شیراز

اردوی جهادی سلامت محور به همت جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، در محله مهدی آباد شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، رییس کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان با اعلام این خبر گفت: این اردوی جهادی سلامت محور به همت 13 نفر از جهادگران بیمارستان و با هدف غربالگری، تشخیص و درمان به موقع بیماری های مزمن و ارایه خدمات مطلوب درمانی، به صورت رایگان به مراجعان انجام شده است.

«زهرا جابر انصاری» با اشاره به ویزیت ها و خدمات تخصصی و عمومی ارایه شده به بیماران افزود: در این برنامه یک روزه پزشک عمومی 53 بیمار، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی 25 بیمار، متخصص زنان و زایمان 25 بیمار و متخصص اطفال 38 بیمار را معاینه کردند.

او با اشاره به ارایه دارو به صورت رایگان به بیماران ویزیت شده در این اردوی جهادی، اضافه کرد: ویزیت تخصصی بیماران دارای مشکلات عضلانی و اسکلتی از سوی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، از دیگر اقدامات جهادی در این اردوی سلامت محور بود.

رییس کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شوشوتری ادامه داد: معاینه زنان از سوی متخصص زنان،  معاینه کودکان و دستور تغذیه مناسب برای کودکان از سوی متخصص اطفال، سنجش فشار خون، قند خون، وزن، انجام تزریقات  و  دارو درمانی از جمله خدمات ارایه شده در این اردوی جهادی است./ ن.اکبری

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 104870
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب