جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/03
  • - تعداد بازدید: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برپایی اردوی جهادی سلامت محور؛

ارائه بیش از 5 هزار خدمت سلامت محور در شهر مشکان و دهستان ریزاب

در اردوی جهادی سلامت محور کاروان سلامت در شهر مشکان و دهستان ریزاب از توابع شهرستان نی ریز، بیش از پنج هزار خدمت سلامت، ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، سرپرست شبکه با اعلام این خبر عنوان کرد: اردوی جهادی سلامت محور با هدف تسهیل در دسترسی  مردم مناطق محروم و کم برخوردار به خدمات بهداشتی و درمانی و شناسایی زود هنگام بیماران و ارجاع آنان به سطوح تخصصی بالاتر برای درمان به موقع، در شهر مشکان و دهستان ریزاب شهرستان نی ریز، برگزار شد.

دکتر «عرفانی دهقانی» افزود: در این برنامه ارائه خدمات بهداشتی درمانی  با حضور ۸۰ نفر از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهد تهران و همکاری پزشکان عمومی و متخصص شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه شفای نی ریز، انجام شده است.

او اضافه کرد: خدمات ارائه شده به مردم در این برنامه جهادی سلامت محور شامل ویزیت پزشکان عمومی، دندانپزشکان مراکز جامع سلامت ریزاب و مشکان و کارشناسان بهداشت، آزمایشگاه، در زمینه پایش و غربالگری بهداشتی در زمینه های بهداشت روان، بهداشت دهان و دندان، بهداشت خانواده، مبارزه با بیماری های واگیر و غیر واگیر، بهداشت محیط و حرفه ای آن مراکز بوده است.

دکتر دهقانی بیان کرد: در این اردوی جهادی سه روزه، پزشکان متخصص داخلی، قلب و عروق و اعصاب و روان، ویزیت رایگان مردم ریزاب و مشکان را انجام دادند و داروهای مورد نیاز و خدمات پزشکی و دندانپزشکی، مراقبتی و آزمایشگاهی به صورت رایگان به نیازمندان ارائه شد.

او با تقدیر از همکاری کسانی که در برپایی این اردوی جهادی مشارکت داشتند، تاکید کرد: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به گروه‌ های جهادی، خود را موظف می‌ دانیم که در طول اردو از ظرفیت های مردم منطقه بهره بگیریم و برای توانمندسازی و ایجاد امید در بین آن‌ها بکوشیم./ع.علیخانی

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106864
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب